Monday, August 25, 2014

berkesan ke set bersalin shaklee set berpantang shaklee

suatu ketika adik saya tak nak beli vitamin Shaklee bila saya promote
masa tu beliau sedang mengandung dalam 3 bulan macam tu
katanya tak nak ambil shaklee lah. kawan ana makan Shaklee perutnya jadi besar sangat

selang beberapa bulan.. kak, ana nak beli set bersalin shaklee
ok, boleh.. saya cuma senyum hik3x.. bukan saya yg paksa, bukan saya yg buka hatinya
tapi Allah lah yg membolak balikkan hati manusia.. 
saya tahu adik buat keputusan setelah buat research dan pembacaan set bersalin dalaman mana yang terbaik untuknya dan baby yg bakal lahir nanti.
set Bersalin shaklee amat sesuai utk:
*bersalin secara normal/ czer
*Terus boleh makan hari pertama bersalin kecuali Alfalfa
*Jika baby jaundis, ibu tak boleh ambil alfalfa shj, yang lain boleh ambil.
*Dilengkapi multivitamin, bukan 1-2 manfaat je. Baaaanyaaakkk sangat manfaat utk kesihatan ibu dan bayi.
*Senang diamalkan
*Pilihan terbaik berpantang di zaman moden

Set bersalin dalaman shaklee yang paling basic ialah : ESP, Vitalea, B Complex, Vitamin C & Zinc

Optional/ tambahan:  Lecithin, Alfalfa, Ostematix
* Ostematrix - juga utk elakkan sembelit masa dlm pantang & elok utk ibu menyusu jgk
* Alfalfa - milk booster utk ibu menyusu (boleh ambil bila baby dah confirm takde kuning), turunkan berat badan, juga berperanan mcm kacip fatimah, elok utk wanita/ isteri. 
* Lecithin - utk elak & rawat bengkak susu, turunkan berat badan

Apa pendapat Doktor tentang set bersalin shaklee? Jom ikuti ulasan Dr. Zubaidi di >>> http://drzubaidi.com/blog/set-bersalin-shaklee-kupasan-dari-aspek-perubatan/
 . 

*Setiap pembelian set bersalin Shaklee saya akan bg Jadual cara makan yg comel.. Boleh print dan tampal.
Harga seperti berikut:
- Vitalea rm88.75 (ada 120 biji)
- B Complex rm53.75 (120 biji)
- Vitamin C rm92.50 (180 biji)
- Zinc rm33.75 (120 biji) 
- ESP RM150 (850gm)
- lecithin RM52.50 (180 biji)
- alfalfa botol kecil RM53.75 (330 biji)
- alfalfa botol besar RM97.50 (700biji)
- Ostematrix rm61 (120 biji)

+ pos semenanjung Malaysia RM10 shj.

Cara pembelian:
1. Beli sendiri secara online di website Shaklee (pastikan anda mempunyai Debit Card/ Credit Card)
2. Tiada debit card/ Nak saya belikan? : Buat pembayaran ke akaun berikut:
  • MAYBANK - 1581 7289 5432 / 
  • CIMB - 7030358405 
  • (mariatun qibtiah bt Mohammad Jasni; 
  • email: mariah_smile@yahoo.com)

    Kemudian boleh hubungi saya di 017-3065200 (prefer wassap) atau FB mariah smile atau Page FB MariahSmileStore, berikan bukti pembayaran, nama produk, nama, alamat dan no.telefon untuk pengeposan barang.

    Barang akan sampai ke alamat anda dalam 1-3 hari bekerja.
Nak lagi murah? nak harga promotion setiap bulan? jemputla jadi ahli shaklee. Dapat harga lebih murah untuk setiap produk. hubungi saya di 017-3065200 (prefer wassap) utk maklumat lanjut.

Terima kasih!

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome