Thursday, January 19, 2012

saya naik pangkat ^_^




Berkat usaha, doa dan tawakal
Akhirnya impian sy yg kecil ni menjadi kenyataan
Alhamdulillah...
Impian kecil atau saya yg kecil??  =)


Terima kasih yang tak terhingga
terutama kepada kakak pucca saya
yg menjadi perintis penggerak kejayaan saya ini
tanpamu ku tak sampai ke tahap ini.. (terharu tak hehe)




Juga kepada pelanggan2 bertuah saya.. 
Buat mereka2 yang menyokong saya
secara langsung mahupun tidak langsung
jutaan terima kasih diucapkan!!


Kini saya telah NAIK PANGKAT ^_^
Menjadi agen sauna secara rasmi
Nantikan nama dan no fon saya di majalah 
Di ruangan iklan Majalah Keluarga dan Pa&Ma.





~antara produk2 sauna~


Kejayaan ni mungkin kecil bg sebahagian orang
Tapi bagi saya ianya kejayaan yg AMAT BESAR
Saya telah melepasi cabaran ni dengan jayanya
(mencabar diri sendiri)
Alhamdulillah..


Justeru... (sy memang skema, okey)
Ada BERITA BAIK untuk mereka yang ingin tampil SIHAT
atau MENGURUSKAN BADAN dengan bersauna..

v
v
v

"HARGA KASIH SAYANG diteruskan setiap bulan,
tetapi terhad kpd 3 pelanggan terawal shj ^_^


~antara produk sauna~

Untuk membeli/ mendapatkan HARGA KASIH SAYANG
sila hubungi saya melalui facebook mariah_smile

terima kasih ^_^

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome