Sunday, May 15, 2011

Aku Noi The Joy of Motherhood Contest



Tanggal 25 April 2011
Sebelumnya ada gembira dan ada kecewa yang mendalam
Selepasnya diharap memberi keceriaan
Sudah takdirku begini
Aku redho..


Lebih kurang jam 4.00 pagi
Setelah dilambung2 oleh ambulan ke Klang
Untuk menjalani operation
Hati kecil berkata:
"Kalau sakit jantung, dah lame mati dalam ambulan ni"

 
Lebih kurang jam 4.00 pagi
Aku pasrah
Ya Allah, kau selamatkanlah kami
Aku lebih rela bayiku selamat jika itu takdirku

 
Lebih kurang jam 4.00 pagi
Terdengar tangisan bayi
Tangisan yang amat pendek
Disertai SEPI...
Ya Allah
Selamatkanlah bayiku....

 
Lebih kurang jam 4.00 pagi
Nurse menunjukkan bayiku
Seorang perempuan
Alhamdulillah
Hanya itu...
Tiada lain..
Semoga bayiku selamat..

 
Lebih kurang jam 4.00 pagi
Aku telah sah menjadi seorang ibu
Kepada seorang bayi perempuan
Yang diberi nama Nur Fathiyyah...


Kenapa operate??
Sudah takdirku begini
Aku percaya ada hikmahnya
Aku masih menunggu saat dan ketikanya
Moga bahagia menantiku di sana...

1 000 org yg bertuah:

Mama Ishazah said...

tahniah..yg penting selamat wpon c-zer..bestnyer beranak kecil..rindu tangisan baby...uuwaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome