Thursday, May 26, 2011

anniversary: apa korang nak contest


hadiah :

Tablet delima bernilai rm39.90 untuk seorang pemenang


Mana-mana sahaja dress/tunic/blouse/baju kurung daripada houzofsara bernilai rm49.90...
x pun nak amik campur pun x pe asalkan combinationnya rm49.90...hehehe
untuk seorang pemenang
dan juga...

voucher pembelian RM10.00 untuk 5 org untuk membeli barang-barang daripadahouzofsara...boleh nak beli baju...ataupun apa2 produk giffarine:))

Saya tag Mommy!!
My anniversary??
Bile ye?? huahua.. tetiba hilang ingatan plak...
Emm.. bulan 3...
Ha.. 14hb 3..
Jgn pelik ye..
Perempuan pun kekadang lupe gak tarikh2 penting ni
(perempuan mcm saya je lah..
susah betul nak ingat bab nombor2 ni)
Nak ape ye time anniversary??
Kalo yang besar saya nak rumah...
BESAR kan?? hehe
Kalo yang kecil saya nak henset
Yang macam penganjur nak tuuu
Saya ni tak reti bab jenis/model henset2 ni
Kalo yang tak nampak, saya nak bercuti riang ria
Kalo yang orang lain dah kami belum, honeymoon
Serius lah! pas kawin ritu tak berkesempatan g honeymoon..
Burn 'tiket' penginapan kat Cameron huhu..
Kalo makanan saya nak kek secret recipe!!
Kalo minuman saya nak ice blended haha..
Tamak betul kan hihi
Sume saya nak
Macam2 plak tu...
Dan yang paling penting
~SAYA NAK HUBBY ADA DI SISI SAYA PADA HARI ITU 24 JAM~


Dah panjang senarai (
tak pernah dibuat orang)
Tamat sudah
(nanti merepek jadi kerepek plak)
(p/s: laptop prob... gambar ni je yg kuar huhu)

1 000 org yg bertuah:

mRs sYa said...

assalam...maaf ye,br berkesempatan blogwalking...insya allah saya announce winner 30 july,sempena birthday hubby:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome