Tuesday, November 18, 2014

Kaitan Sakit kepala dengan Pati Minyak Serai Wangi

Assalamualaikum...apabila sakit kepala, kita terdorong untuk tidur lebih lama kononnya untuk dptkn rehat yang mencukupi. Tapi tahukah anda punca sebenar sakit kepala tersebut? Stress...! 

Macam mana nak hilangkan stress? Mandi dengan air aromaterapi pati minyak serai wangi. Caranya semudah titiskan 3-4 titis pati minyak serai wangi ke dalam baldi yang dah siap2 diisi dengan air suam, kemudian mandi macam biasa. 

Buat 1x sehari in shaa Allah masalah sakit kepala boleh hilang. Kenapa pati minyak serai wangi? Kerana ianya 100% pati asli daripada herba serai wangi yang digunakan turun temurun untuk kelegaan pernafasan, membantu tidur lena, mengurangkan stress sekaligus mengatasi masalah sakit kepala. Tapi awas, ianya pekat dan panas, so tak sesuai dibubuh pada baby ye.
Kandungan: 10 ml
Rm32.00 sm
Rm35.00 ss

Pati Minyak Serai Wangi adalah 100% pati asli herba serai wangi yg diambil minyaknya sahaja. Ianya sangat sesuai untuk kegunaan di butik dan spa kecantikan untuk rawatan mandian aromaterapi. Khasiatnya merangkumi untuk luaran dan juga dalaman.

Antara Kegunaannya:

1. Digunakan utk mandian aromaterapi. Hanya perlu titiskan 2-3 titis ke dlm bath tub/ baldi yg berisi air suam atau air ais. Lg elok kalau dicampur dgn herba mandian azzahra.

2. Bau serai wangi dapat membantu menenangkan minda dan mengurangkan tekanan

3. Berguna untuk dibuat minyak urut untuk seluruh badan

4. Dapat membuang angin

5. Dapat menghalau serangga

6. Sebagai 'home air freshener', penyegar udara berherba semulajadi. Tak payah pakai yg chemical semua tu ya, bahaya....!

7. Untuk membuat pes param dan pilis dengan mencampurkannya dgn Bedak Panas Syifa. Juga sesuai untuk dibuat pes lulur untuk kehalusan kulit anda.

8. Bersifat antiseptik dan sangat berkesan mematikan jangkitan kuman.

Cara Penggunaan:

Titiskan 3-4 titis pati minyak serai wangi ini ke dalam baldi/ buth tub yang telah diisi dengan air suam-suam kuku.
Untuk haruman bilik, anda titiskan 3 titis ke dalam bekas pot pouri yang telah dicampurkan dgn sedikit herba mandian azzahra. Lilinkan di bawahnya utk terus naikkan aromanya ke segenap ruang.

Untuk urutan badan, campurkan 3 titis pati minyak serai wangi bersama minyak urut daripada jenis lain. Campuran ini akan menjadikan minyak urutan anda lebih banyak lebih lebih licin. Khasiat serai wangi tetap tidak berkurang walaupun anda mencampurkannya dengan minyak daripada jenis lain.

Apa Kata Mereka??

Menurut Stokis Sabah, Patmawaty; pati minyak serai wangi menjadi 'one of her top sales'! orang2 kota kinabalu terutamanya suka sangat dgn pati minyak serai wangi ni.

Begitu juga dgn pn Arbaeiyah, agen di Kemaman, menjadikan Pati Minyak Serai Wangi sbg top and favorite product. Saban minggu pasti akan renew stok produk ini banyak2.

Anda berminat? Boleh dapatkan segera dengan menghubungi wassap 017-3065200

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome