Tuesday, November 18, 2014

Vivix tonik ajaib petua sembuh dari fibroid

Pagi tadi tiba2 kawan saya tanya, vivix boleh ubatkan fibroid tak? Erk, terkedu saya.. Kenapa pulak kawan saya ni, sakit ke? Rupanya kawan saya tanya untuk officemate nya.. 

"Semalam dia pergi cek ada fibroid 2 ketul. Dua2 dalam 3cm. Alkisahnya dulu beliau memang dah ada fibroid, lepas makan Sxxxxxx jadi kecut.. Ingatkan dah sembuh, tapi semalam cek jadi balik."

"Tapi tak pastila lepas makan Sxxxxxx jadi kecut atau tu effect ubat doktor untuk berhentikan darah"

"Doktor pulak suggest operate buang fibroid sekali dengan buang rahim. Lagipun umurnya dah 40. Anak pun dah besar2 dah"

Sedih pulak jadinye.. Terus la saya suggest Vivix. Vivix ni antikanser. InsyaAllah boleh sembuhkan fibroid sebab Vivix ni membaiki sel sehingga ke DNA. Tak salah kita nak ikhtiar kan.

Ramai yang sembuh dari fibroid, kanser paru2, strok, darah tinggi, kencing manis dll selepas guna Vivix. Antaranya:
Sebotol vivix boleh tahan sehingga sebulan setengah. Sungguh menjimatkan jika nak dibandingkan dengan khasiatnya yang banyak.
Berminat nak ikhtiar dengan Vivix? Sangat murah jika dibandingan dengan jus2 yg lain.
Hubungi saya Mariah_smile, wassap 017-3065200
Free postage ;)


0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome