Tuesday, December 23, 2014

Masalah cepat kuruskan badan

Kalau obesiti macam2 masalah akan datang kan. Masalah kesihatan lah, susah nak cari saiz baju lah. Selalu kena tempah khas sebab teringin nak pakai. Tengok orang pakai cunnn je, tapi tu la kos tinggi nak tempah khas.

Kalau badan gemuk, macam2 masalah kesihatan yang datang. Lutut sakit. Nak beribadah pun susah, nak bersukan apetah lagi. Boleh sakit pinggang jugak sebab span kita dah kurang sebab bawa tekanan pada badan. Lepas tu boleh kena diabetes lah, darah tinggi lah. Hm, macam2.

Sebab tu saya suka cadangkan ambil Herb lax dan alfalfa untuk buang toksin. Lepas buang toksin baru la badan kita senang nak serap nutrien. Boleh ambil Lecithin dan Omegaguard juga untuk bakar dan buang kolestrol tak jahat.

Lepas dah buang segala yang tak perlu barula bina otot pulak. Ada 2 pilihan nak cinch atau ESP. Kalau nk kulit cantik sekali makanlah ESP. Tapi kalau nak lagi cepat kurus kena makan cinch la sebab boleh bakar lemak skali.

Kedua2 ni boleh buat replacement meal. Pagi2 makan ni je tak yah dah cari breakfast. Sama je beli breakfast dan beli ni. Harga lebih kurang je untuk sarapan. ESP dan cinch lagi bagus makan sebab takde kolestrol, boleh pulak bagi kulit kita cantik dan kuruskan badan.

Selain tu, supplement2 ni pun boleh bagi tenaga juga. Takde la melepek letih je bila diet. Kurangla sikit ngantuk masa bekerja tu.

Oh ye, semua yang saya cadangkan ni vitamin bukan sintetic taw. Semuanya semulajadi. Selamat dan tak payah risau kesan sampingan. Husband kawan saya dulu memang berbadan besar. Dalam masa 4 bulan turun 10 kg. Alhamdulillah, berkat kesabaran dan tak putus asa makan vitamin. Apa pun semuanya atas izin Allah. Kita usaha kan. Semoga supplement ni asbab untuk jadi kurus dan cantik.

Husband kawan saya ni makan vitamin seperti berikut:
Pagi:
Cinch satu sudu. Dia makan cinch je waktu pagi.

Tengahhari:
3 Biji lecithin sblm mkn.
3 Biji alfalfa dan 1 Biji omega lepas mkn

Malam:
Sama dgn tgh hari.

Dia mkn lunch nasi dan lauk tp kadar sederhana.

Malam roti wholemeal dgn sayur.

Exercise badminton 3 kali seminggu

Hasilnya dalam masa 4 bulan turun 10 kg. Alhamdulillah. Nak kurus seperti beliau? Jom dapatkan khidmat nasihat saya di 017-3065200. Boleh wassap juge ;)

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome