Thursday, February 10, 2011

1st GA pearl by Moon

Assalamualaikum semua...


Actually, this is my 3rd blog.. 1st blog saya da delete. Sebabnye tak nak lah gtaw kat sini. 2nd blog saya wat untuk bisne$$$. Bisne$$$ ape, anda boleh klik kat PROMOSI HOTEL. And the latest is my personal blog. Sesaje je wat sebab teringin nak join contest mase ngah blogwalking. Tak kisah la menang atau tak, yang penting saya puas hati sebab dah join contest, haha. (Aku syok sendiri je).




Antara banyak2 GA yang masih available untuk join (belum tarikh tutup), saya nak join 1st GA PEARL BY MOON dulu.

Banner 1st GA Pearl by mOoN
 Untuk join 1st GA PEARL BY MOON ni mudah je. Cuma perlu:

1. Buat satu entry ringkas mengenai GA ni. Dalam entry tu mestilah mengandungi:

  • sebab kenapa anda join GA ni.
  • antara warna putih, peach dan hitam, which color describe u the most..dan nyatakan kenapa...HANYA 3 WARNA DI ATAS tau...
2. Letak banner kat atas dan tajuk 1st GA Pearl by mOoN dan buat link.


3. Tag 3 orang rakan dan pastikan mereka tahu.


4. Hadiah misteri menanti peserta yang berjaya dan 1 hadiah khas untuk peserta bertuah.

Tarikh akhir menghantar penyertaan : 

14 February 2011 (Isnin)



Ha, senang je kan. Okey, jom tengok SEBAB pe saya join GA ni.

  1. Senang je nak join GA ni. Syarat2nye tak susah pun. (Senang sangat2 hehe. Thanks to mOoN ye sebab wat contest yang mudah).
  2. Soalan yang mudah and sweet. Berkaitan dengan diri sendiri. Tu yang best!!
  3. GA ni menawarkan hadiah misteri untuk peserta yang berjaya. Misterinye.. haha.
  4. Yang paling penting GA ni menawarkan 1 hadiah khas untuk peserta yang bertuah. Bestnye!!! (Biasanya blogger wat GA untuk satu pemenang aje).
  5. Saya memang banyak masa untuk blogwalking.

Sekarang tengok pulak WARNA yang melambangkan diri saya. Hm.. peach!!!!!!!!! sebab ape?


  1. Cantik dan menawan kalbu. Sememangnya saya seorang yang cantik dan telah menawan hati seorang jejaka. (Ehem2, jejaka itu telah sah menjadi suami saya taw).
  2. Rasa tenang bila tengok warna ini. Setenang apabila melihat wajah saya!! hehe.
  3. Warna yang perlu dihargai dan dibelai lembut. Terima kasih kepada suamiku, kerana menerima dan menghargai diriku seadanya.
  4. Hati dan perasaan wanita. Saya seorang wanita...Penganjur GA ni pun wanita juga.
  5. Kalau nak tahu, saya pilih warna peach untuk persalinan majlis pernikahan kami.
  6. Dan peach menjadi warna pilihan baju raya kami tahun lepas.

Ha, cukuplah sampai 6. Nanti tak makan tengahari pulak saya. Untuk 1st GA yg saya join ni saya nak tag Sidah, Kinah dan Milah

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome