Friday, February 25, 2011

~Alhamdulillah, suka sangat~


Assalamualaikum....


Syukur alhamdulillah,
Saya MENANG!!!! Yeayyyyyyyy haha
Seronok sgt2
1st time menang GA walaupun saguhati
Alhamdulillah...


Saguhati ni istimewa sangat
Sebab....
Tengokla kat bawah ni =)




Fokus yang no. 3 ye
Blog saya lah tu hehe
Bersungguh2 saya wat, alhamdulillah
Berjaya menyentuh hati Hana Kirana


Sebelum pemenang diumumkan
Saya dah dapat agak
Sebab ada klu dari Hana Kirana
Ce tengok kat bawah ni



Fokus yang no. 94 ye hehe
Terima kasih Hana Kirana
~GA mu ku kenang selamanya~


Inilah entry yang berjaya menyentuh hati Hana Kirana


p/s: maaf lambat share berita gembira ni...
Tak basi lagi taw berita ni.
Nanti saya upload gambar hadiah saguhati yang masih menjadi misteri

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome