Thursday, December 13, 2012

demi suami tercinta


13 Dec - Seorang wanita 25 tahun sanggup mengenepikan rasa geli dan takutnya demi memenuhi keinginan suaminya. Kejadian berlaku di Kg Tali Air, Morib jam 9.30 pagi.

Bermula dengan bacaan selawat dan menguatkan tekad di hati, beliau membuka plastik dan mengeluarkan isinya sambil menelan air liur. "Ada 4 ekor, memang macam ular, nasib baik dah mati. Mintak-mintaklah dia tak hidup balik" bisik hatinya.

Dia yang berlumuran lendir diambil dan disembelih kepalanya tanpa banyak periksa. Banyak darah yang keluar. Wanita tersebut memotongnya sepanjang lebih kurang 3cm. Setiap potongan mengeluarkan darah. Hujungnya dipicit sedikit atau dipotong bawahnya untuk membuang tahi lalu dibasuh gosok-gosok sehingga bersih.

Wanita tersebut kemudian merendamnya dalam air asam jawa selama 10 minit. Seterusnya membilas dan merendamnya semula. Tetapi kali ini dalam air tepung gandum dan diperah sebiji limau nipis sebesar telur ayam saiz A.

Hasilnya kulitnya menjadi kasar, tidak lagi licin berlendir. hujung bahagian yang dipotong menjadi agak putih. "Suami saya mintak dimasak asam pedas. Selebihnya saya nak goreng. Rasanya saya dah boleh makan belut ni, tak geli dah. Pasti lazat dan berkhasiat. "


0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome