Monday, December 31, 2012

Wak Gelas 1st Giveaway: Secondhand Ipod


Ramainye yang join GA Wak ni
walaupun wak cuma nak bagi Secondhand iPod touch 32GB
dan 5 hadiah saguhati
cayalah wak!!



take note nama saya ye wak
Kalo Allah dah tentukan ipod ni jadi milik saya, saya la yang menang.
Kalo sebaliknya, orang lain la menang.. redho..


1 000 org yg bertuah:

Wak Gelas™ said...

salam cik maria, timekaseh sudi join GA wak tuu, mugo2 berjaye yee.. eehHHHe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome