Wednesday, March 2, 2011

2nd contest :: Saya mau itu ENCHANTEUR PARIS




Ini banner GA
Ada hadiah GA di situ
Iaitu ENCHANTEUR PARIS lah!!


Ini pula gambar saya bersama orang yang tersayang



Saya ~ berdiri (tudung pink) di belakang
Adik2 ~ 2 orang yang perasan kembar pakai tudung hitam
Umi (ibu saya) ~ bertudung dan berbaju coklat, sedang merendam kaki di kolam air panas...
Adik2 lain ~ invisible.. (Tak de dalam gambar hehe)


Rindulah... Last jumpa masa cuti raya cina
Nanti pas habis pantang akak lik Ipoh ye
~bersalin pun belom =)
Tunggu akak bersama anak buah korang ye!!!

Okey, saya nak tag Sidah, Kinah (jgn jeles, korang tak de dalam gambar)
Mommy dan As
Klik banner utk join
Sebelum 5 Mac 2011

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome