Sunday, March 13, 2011

Kalaulah aku ada Magic!




Hehe, teringat plak citer Harry Potter
Citer yang penuh dengan magic
Seronokkan kalau ada magic ni
Boleh wat sesuka hati hehe (idea jahat dah datang!!)


5 impian kalau saya ada magic:

1. Saya nak poket die ni..
Poket doraemon!!!!
Haha, dari kecik mengidam poket die ni
Macam2 ada dalam poket die taw
Tu yang best...
Sampai termimpi-mimpi huahuahua
Tengok, ada kipas terbang, pintu sukahati...
Bagitahu je korang nak gi mane
Paris?? New York??
Tak yah membazir duit naik kapal terbang heheheh


2. Saya nak...
Rumah!!!
Kalaulah rumah boleh dibeli dengan duit syiling ...
Duit syiling ngah belambak ni hahahaha..


3. Saya nak benda ni bebanyak...
Tamak ke???

Siapa yang tak duit beb!!
Masuk tandas pun kena bayar..
Kalau ada duit banyak macam ni boleh la joli sakan
Dah panjang senarai barang nak beli ni hahaha!!


4.
Kalau aku petik jari je aku dapat apa yang aku nak
Senang keje sehari-harian!!
tak perlu masak.. petik jari je makanan dah da atas meja
tak perlu tukar baju... petik jari je dah bersiap anggun + make up
Yang paling best, saya dapat kenakan orang
Orang nak duduk saya alihkan kerusi
Orang nak makan, tetiba pinggan gerak ke kiri, gerak ke kanan
Wah, ada talent jadik budak nakal!!


5. Akhir sekali saya nak sentiasa happy
Tak ada masalah-masalah yang menyerabutkan
Bila ada 4 kelebihan kat atas
Jadi tukang penyelesai masalah pun best gak
Aman dunia
Tak de la perang2 ni..


Okey nak tagkan pada 5 orang yang bertuah:


Klik banner utk join
sebelum 31 Mac 2011

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome