Tuesday, March 22, 2011

“Saya Mahu Macbook Dari Blog arsyadmaster.com"



Kepada sesiapa yang belum mengenali Master Arsyad, ini header blog beliau. 

~Master Arsyadyang berkopiah putih di tengah-tengah~
  
Apa kena mengena Master Arsyad dengan Macbook??

1. Master Arsyad nak bagi Macbook kepada TOP REFERRER peraduan “Aku Ada Impian” yang dilancarkan pada 24 Januari 2011 dan berakhir pada 31 Disember 2011.
~contoh Macbook (Ihsan En. Google)~

2. Nokia N8 kepada PENGOMEN TERBANYAK di blog Master Arsyad sepanjang 2011.
~Contoh Nokia N8, juga Ihsan En Google~

Tak percaya?? Ini banner peraduan tersebut...


Macam mana nak sertai??

1. Peraduan “Aku Ada Impian” anjuran Blog
Master Arsyad terbuka kepada semua blogger di dunia dengan syarat menggunakan Bahasa Malaysia. Anda boleh promote di forum, komuniti dan website.

2. Anda bebas menulis berkaitan motivasi, kejayaan, kewangan, pengetahuan am, cerita lawak atau apa sahaja asalkan kena pada tajuknya “Aku Ada Impian”.


Jom tengok syarat penyertaan...





Selain Macbook dan Nokia N8, ada BANYAK lagi hadiah yang menarik...
 






Amacam?? Best kan hadiah2 yang Master Arsyad nak bagi. Kalau anda nak juga...klik je pada banner kat atas tadi.


Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack




0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome