Friday, March 18, 2011

contest ''saya suka''




Ini banner contest
Hm, ape yang saya suka??
Saya suka jalan2...
Tapi banyak sangat gambar jejalan
Biasalah, kalo dah jejalan mestilah amik gambar wat kenangan kan...



Godek2 gambar jumpelah gambar ni


Ni gambar masa study dulu
Kat library Fakulti Undang2 UKM
Jauh betul mencari buku


Nampak rajin tak?? hehe
Memang rajin taw..
kalo tak rajin, tak siaplah tesisku


Saya tag K.Ita, Mommy, Sakura dan MissJue
Klik je banner utk join
Sebelum 30 Mac 2011




Selain jejalan, saya suka membaca!!
Bagilah buku jenis ape pun
Saya mesti baca
Kalo tak faham bahasa buku tu
Selak2 tengok gambar je lah
Asalkan masa lapang terisi...


2 000 org yg bertuah:

fatanahzakirah said...

gudluck tau,keep updating my blog:)

mariah_smile said...

tq... beres :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome