Wednesday, March 23, 2011

My First Giveaway

                                                       **Entry copy & paste**
 
 
Dah sekian lama blog saya wujud dalam alam maya nie, tapi nie le kali pertama saya buat giveaway untuk semua orang yang mengikuti blog SewandCut.
 

Nie nak kasik tau, sebonarnya giveaway nie ialah, adalah pin cushions. Nak tau saiz dia hemm... biarlah rahsia! hehehe...siapa yang dapat baru tau... baru bestkan? Tapi rasanya boleh di agak dari saiz pin yang tercucuk kat situ. Pin cushions nie saya crochet sendiri, ala-ala amigurumi gitu. Maknanya nie hasil kerja tangan saya sendiri. Bentuknya buah dan sayuran. Ada tiga bentuk. Tomato, labu dan buah manggis. Rasanya nak buat buah lain tapi tak berapa sesuai nak dijadikan pin cushions.

Giveaway nie terhad pada 20 orang je sebab ada 2o ketul je. Tak boleh nak pilih le nak buah/sayur apa ye. Random je. Nak menyertainya senang je, anda hanya perlu masukkan posting nie ke blog masing-masing. Lepas tu tinggalkan komen kat saya untuk saya track balik blog anda. Mudah kan. Jadi apa lagi, sertailah giveaway nie sekarang.


Penyertaan nie akan bermula pada 14th March dan berakhir pada 28th March 2011. Senaraikan nama siapa yang terpilih akan dipaparkan pada 29hb Mac dan pemilihan nie akan dibuat secara rawak. Tiada pilih kasih....sorry ye. Selamat mencuba. Terima Kasih.
 

Klik gambar atau sini untuk join

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome