Sunday, March 13, 2011

Contest-2 di E-SHOP@WiSH'S

E-SHOP@WISH\

SIAPA NAK MENANG HADIAH NIE
Sila angkat tangan!!!

SAUNA VIBRO PANT RM250




SAUNA PANT RM150


SET R SERIES TIMELESS ROMANCE 7 UNIT
BODY SPRAY, SHOWER GEL, CREAM PERFUME, BODY POWDER, DEODORANT, HAND & BODY LOTION, EAU DE PARFUM
RM100


1) Mengapa kita harus bersauna?
- Untuk hilangkan daki2 yang melekat selama umur kita sekarang
(kalau tak pernah bersauna la, saya pernah ye, tapi sekali je hehe)
-Untuk menghilangkan lelemak yang terkumpul
(sebab pas sauna berpeluh lenjun satu badan, tak yah nak exercise dah)
-Untuk menurunkan berat badan
(kawan cerita die turun berat badan... nak tau berkesan tak kenalah try dulu)


2) Mengapa produk Sauna D'Home harus menjadi pilihan utama?
- ada barang percuma dengan setiap pembelian
- boleh bayar ansuran (3x bayar hehe)
- penghantaran 'hand delivery'
maksudnya ada demonstrasi produk dan consultation secara percuma!!
-produknya cantik2 dan dalam pelbagai warna pilihan

-harga berpatutan dengan kualiti + lebih murah berbanding tempat lain!!


Saya tag Mommy, MissJue, Farhana dan Sakura
Sila klik banner kuning kat atas untuk join
Klik gambar hadiah pun boley
Sebelum 20/4/2011

6 000 org yg bertuah:

NAWALFISYA said...

salam...tq join contest akak ni....hmm ttg bw tu..yup betul bw yg kita sll tulis kat shoutmix tu ....ok..good luck dear...thx..muahhh:-))

mariah_smile said...

owh, okeys... kalo rajin bw banyakla website akak kene tgok hehe

NAWALFISYA said...

salam selamat pagiiii....:-))
ya begitulah caranya nak tulis kat shoutmix tu..hanya bw jer....nnti akak trace out semua link2 yg awak bg smlm ye...tq mariah...good luck tau...

mariah_smile said...

ooo, okey.. senang je tu.. :>

NAWALFISYA said...

salam....wow, bnyknya bw! hehe..ok utk lbh senangkan, mariah emel kat akak atau msg kat fb jer...kalu tak, cam penuh lak kat komen n3 akak tu dgn bw2 semua mariah buat..he3...lg senang akak cek...blh x? tk..

mariah_smile said...

beres :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome