Friday, March 18, 2011

Tupperware My Birthday GA




Ini banner contest...
Banyak betul barangan Tupperware
Yang bawah ni pulak koleksi Tupperware saya
Jangan terkejut eh...




Ini botol air Tupperware
Malu nak cerita...
Hehe... Sebenarnya yang saya punya 1 je
yang lain designnye tu..


Yang 3 botol lagi (yang sama design)
Milik mak mertua
Oleh kerana saya duduk umah mak mertua
Saya pinjamlah kejap botol2 air ni
Untuk shooting haha..


Botol air yang saya punya tu pun rembat dari rumah mak kat Ipoh
Tengok macam tak ada siapa yang guna
Jadi saya rembatlah hehe..


~ready... 1..2..3...okey, boleh balik tempat masing2 ye..~


Saya suka Tupperware sebab
berkualiti, tahan lama, selamat digunakan banyak kali, sesuai dibawa ke mana2
Yang paling penting sesuai letak kat tempat minuman dalam kereta
Sebab saya ni selalu haus
Pergi memana wajib bawak satu2nya botol air saya tu!!


Okey, nak tag Mommy dan Sidah
Klik je banner atau sini untuk join
Sebelum 20 Mac 2011

0 000 org yg bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome