Monday, February 4, 2013

Menang Method Product kali kedua

Alhamdulillah, menang lagi Method Product buat kali kedua. Yang manisnya kali ni dapat tempat pertama. Terima kasih kepada En. Kay sebab pilih saya hihi. En. Kay ni suami kepada puanbee.com. Oh, menang kali kedua ini di blog yang berlainan taw.

Pengumuman pemenang di puanbee.com

Oleh kerana puanbee.com membuat pengumuman pada 01/02/2013... alamak, sempat tak ni. terus cari tarikh last untuk respon.. alhamdulillah masih sempat. Dan puanbee.com amat bijak, terusla sy cek akaun gmail, ha, ada mesej dari Julia, yippie!



Rasanya Julia pun tahu saya menang lagi sebab i recommend MIL untuk 1st contest dulu.. Tengok yang bulatan merah tu. Then, yang Julia minta ialah father's detail hihi. Tak pun Julia copy paste je ~ andaian saya je okey, Lagipun 1st contest dulu guna email yahoo. Kali ni guna gmail. Nak tengok hadiah apa yang saya menang dulu klik sini. Testimonial/review masih dalam draft hihi.


1 000 org yg bertuah:

Unknown said...

Tahniah Maria menang contest method malaysia dalam 2 blog! Walaupun Maria menyertai contest 2 kali, tetapi komen denagan cerita Maria beze sama sekali. Walau bagaimanapun, ialah blogger yang pilih, jadi tahniah lagi! Tunggukan review maria yea?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome