Monday, February 11, 2013

Peluang Bisnes FOREVER LIVING

Pengedar-pengedar terutamanya masyarakat MELAYU sangat dialu-alukan untuk menyertai bisnes ini. Sebelum ini, produk FOREVER LIVING lebih dikenali di kalangan masyarakat Cina sahaja. Kini, FOREVER LIVING ingin mengembang dan meneroka pasaran Muslim kerana produk ini telah lama diiktiraf dengan sijil HALAL dan memenuhi piawaian-piawaian tertentu yang semestinya dititikberatkan dalam agama Islam.

Produk FOREVER LIVING diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang sudah dikenali sebagai 'makanan' untuk kesihatan badan seperti Aloe Vera, Madu, Buah Delima, Minyak Zaiton, Minyak Ikan Kod dan sebagainya seperti mana yang tercatit di dalam Al-Quran & Hadith.

Terdapat lebih daripada 50 jenis produk FOREVER LIVING yang dipasarkan merangkumi produk kecantikan Aloe Vera, produk kesihatan Aloe Vera, produk pelangsingan badan Aloe Vera, Aloe Vera Spa, solekan Aloe Vera & produk kegunaan harian Aloe Vera.

Bagaimana Untuk Menjadi Ahli??


Hanya bayaran sebanyak RM80 SEKALI SEUMUR HIDUP, anda layak untuk mendapatkan diskaun sebanyak 15% ke atas semua produk FOREVER LIVING. Tiada syarat dikenakan untuk keahlian KEKAL AKTIF. Menarik bukan?? Setelah mendaftar dan membuat bayaran keahlian, anda adalah sebagai New Distributor atau Pengedar Baru.

Bagaimana Untuk Berbisnes dan Menjana Pendapatan di FOREVER LIVING??

Hanya BERMODALKAN RM1300. Anda akan perolehi 10 botol Aloe Vera Gel, 5 Arctic Sea, Risalah dan Fail serta pembelajaran sepanjang masa. Setelah membuat bayaran sebanyak RM1300, anda ialah Pengedar VIP atau Assistant Supervisor dan layak mendapatkan diskaun sebanyak 30% ke atas semua produk FOREVER LIVING untuk pembelian seterusnya serta 5% dari bonus jualan peribadi.

Mahal sangat nilai RM1300?
Jangan Risau...Ada alternatif lain. Anda mendaftar sebagai ahli biasa bermodalkan RM50 dan cuba untuk jualkan produk FOREVER LIVING sebanyak nilai RM1440 dalam masa 2 bulan...secara automatik anda akan ke pangkat Assistant Supervisor dan memperolehi diskaun sebanyak 30% dari harga runcit produk serta 5% dari bonus jualan peribadi untuk pembelian seterusnya. Menarik bukan?

Kenapa RM1440 dalam masa 2 bulan?
Untuk melayakkan seorang Pengedar bergelar Assistant Supervisor, dia harus melengkapkan 2cc. Nilai 1cc di Malaysia ialah RM720. Jadi, 2cc bersamaan RM1440. Tempoh 2 bulan pula ialah syarat syarikat yang mana jumlah jualan dikumpulkan selama 2 bulan untuk proses kenaikan pangkat.

Contoh:
Harga runcit Aloe Vera Gel ialah RM90, sebagai pengedar biasa, anda hanya membayar RM76.50 sedangkan sebagai Assistant Supervisor, harga anda ialah RM63.00 sahaja di samping anda sendiri boleh menaja pengedar-pengedar yang baru. Berbeza dengan Pengedar biasa yang tidak layak untuk menaja sesiapa cuma memperolehi diskaun sebanyak 15% sahaja.

Plan Pemasaran FOREVER LIVING


8 Bonus di FOREVER LIVING

1- Keuntungan Runcit  ---- 15% - 30%
2- Keuntungan Runcit NDP  ---- 15%
3- Bonus Jualan Peribadi ---- 5% - 18%
4- Bonus Jualan Berkumpulan  ---- 3% - 13%
5- Bonus Kepimpinan  ---- 2% - 6%
6- Bonus Permata  ---- 1% - 3%
7- Program Insentif Perolehan  ---- Sehingga RM2,4000
8- Insentif Perkongsian Keuntungan  ---- Satu tabung diperuntukkan untuk dikongsi di antara mereka yang layak.


Bonus Istimewa Untuk Mereka Yang Layak
1- Rali Asia Tahunan
2- Rali Super Amerika tahunan
3- Rali Dunia Tahunan
4- Lawatan Pengurus Permata

Ciri- ciri Istimewa Plan Pemasaran FOREVER LIVING
1- Pengumpulan 2 Bulan (2 Month Accumulation)
Bermaksud anda boleh mengumpul jumlah jualan anda selama 2 bulan untuk proses kenaikan pangkat.

2- Tidak Berbalik (No. Reversion)

Bermaksud, jika anda adalah seorang Manager dan mempunyai downline A, B dan C di dalam line yang sama. A adalah downline pertama manakala C adalah dawnline ke-3. Jika C telah berjaya naik ke pangkat Manager, secara automatik, A dan B juga berpangkat Manager dan semuanya layak untuk mendapatkan bonus sebanyak 18% iaitu 48% (30% 18%) untuk semua produk FOREVER LIVING. Menarik bukan?

3- Tiada Pintasan (No. Pass Up)
Seperti No. 2. Anda berada di kedudukan yang sama tetapi bertaraf Manager.

4- Bonus dibayar berdasarkan Harga Runcit
Kebanyakan syarikat MLM membayar bonus berdasarkan pv. PV selalunya separuh daripada harga runcit. Jadi, keuntungan adalah LEBIH BESAR di sini.

5- Tidak perlu membuat bayaran kepada ahli di bawah anda
.

Bermaksud, syarikat yang menguruskan kesemua bonus downline anda. Tugas anda hanya memperluaskan rangkaian anda sahaja.

6- Kos permulaan yang rendah.
Ada syarikat MLM yang memerlukan sekitar 6K untuk memulakan bisnes. FOREVER LIVING lebih mementingkan penjualan produk kerana produknya TERBUKTI berkesan. Harga untuk setiap produk kebanyakannya kurang daripada RM100 iaitu harga MAMPU di kalangan masyarakat Malaysia.

7- Latihan percuma diberikan dari masa ke semasa

artikel dari:http://ampangjaya.olx.com.my/menjana-pendapatan-bersama-produk-aloevera-forever-living-iid-292885358

*cara mudah saya: 
RM1241 boleh dpt 5x aloe vera, 5x jus delima, 5x m.zaitun. 
1 set makan sendiri, 4 set jual 


    6 000 org yg bertuah:

    khaulah al-azwar said...

    Pm saya nurul 0133954487

    khaulah al-azwar said...

    Pm saya nurul 0133954487

    Unknown said...

    ws sy..0192845964

    Unknown said...

    wasap sy mimi 0196051406

    Unknown said...

    wasap sy mimi 0196051406

    Unknown said...

    wasap sy mimi 0196051406

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
     

    Design By Nurul Aini | For ~~ 2013 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome